Design Ambalaje
Ambalajele pot prinde contur din folie , hârtie și carton si necesită cerințe generale de design adoptate particularităților specifice mașinilor de tipărit ( flexografic , rotogravura sau offset ), astfel încțât produsul realizat să exceleze prin calitatea printului și să producă un impact vizual puternic, menite să evidențieze produsul în raport cu celelalte din aceeași categorie.
De la etichete la cutii de carton, ambalajele continuă să atingă obiectivele de marketing setate de echipa de proiect: să comunice direct cu consumatorii atât la nivel emotional cât și vizual .
De asemenea, un bun design de ambalaj trebuie să aibă și câteva beneficii ce vizează capacitatea de a influența alegerea consumatorului: dacă este vizibil și comunică rapid informația relevantă cumpărătorului; dacă sugerează rapid principalul beneficiu al produsului (promisiunea); dacă transmite emoții pozitive cumpărătorului; dacă este simpatic; dacă este ușor memorabil; dacă este un design de ambalaj care se diferentiaza pozitiv față de un alt ambalaj al concurentei.